Velkommen til Sundhedsskolen Sjælland

Jeanette Bille Kjeldsen
Skoleleder og underviser

Jeanette Bille Kjeldsen

Som underviser i zoneterapi og akupunktur har Jeanette gennem de sidste 25 år uddannet og opkvalificeret nye zoneterapeuter og behandlere over hele landet. Som led i zoneterapeuternes uddannelser er hun ofte hyret ind på andre zoneterapeutskoler som ekspert udefra. Her er et af hendes undervisningsspecialer især baby- og børnebehandlinger og zoneterapi til gravide og fødende.

​

Derudover er hun en dedikeret og imødekommende underviser, som formår at lave virkelighedsnær undervisning, der ikke kun er professionel og fagligt dybdegående, men som også gøres sjov og indlevende. Jeanettes ambition med uddannelsen af nye zoneterapeuter er at udvikle fagligt dygtige zoneterapeuter med lyst til at arbejde helhedsorienteret med menneskers sundhed.

Jeanette blev selv færdiguddannet som zoneterapeut tilbage i 1995 og TCM-akupunktør i 2001 og har sideløbende med undervisningen haft egen klinik siden 1995. Jeanette overtog CASU Zoneterapi fra Susanne Løfgren i 2022.

Jeanette Profil (3).jpg

Susanne Løfgren

Susanne Løfgren er uddannet sygeplejerske, zoneterapeut, healer (England) og reg. Bachterapeut (England). Hun skabte Casu- Zoneterapi (Center for Alternative Sundhedsuddannelser) i 1990, først som zoneterapeutskole, siden også som stedet for Den Internationale Bachterapeut-uddannelse i Norden.

Susanne har afsluttet sit sidste hold CASU-Zoneterapeuter i marts 2023, men hun fortsætter som supervisor på Sundhedsskolens Sjællands zoneterapeutuddannelse.

​

Susanne Løfgren tilbyder også i sit firma RAB- godkendt Anatomi, Fysiologi og Sygdomslære online.

Susanne Løfgren med grøn baggrund3.jpg

Finn Bille Kjeldsen

På Sundhedsskolen Sjælland kan i møde Finn omkring det administrative på kontoret, herunder salg fra akupunkturshoppen. I vil også møde ham, når I kommer til undervisning og måske også i pauserne, da han hjælper til med klargøring før undervisning og eventuelle praktiske gøremål i løbet af dagen. Finn underviser også i Klinikdrift på zoneterapeutuddannelsen.

​

Finn er oprindelig uddannet fra Københavns Universitet og har gennem mange år undervist i gymnasieskolen, og sideløbende har han i en lang årrække været ansat på Bagsværd Kostskole og Gymnasium.

​

For 21 år siden startede han som selvstændig med import af akupunkturprodukter til behandlere, studerende m.fl. og  i 2003 etablerede han sammen med Jeanette "Team Wellness & Business".

Finn profil hjemmeside (2).jpg