pregnancy-g2af48443d_1280.jpg

Behandling af Barnløshed - Graviditet gennem
Zoneterapi & Akupressur

Nyt Kursus Nu Tilgængeligt!

Vil du lære at anvende zoneterapi og akupressur til at tackle fertilitetsproblemer og støtte gravide?

Vores kursus tilbyder fysisk undervisning, hvor du vil opdage effektive behandlingsmetoder til at hjælpe barnløse par samt lindre gener under graviditeten.

Hvad vil du lære:

Effektive teknikker til at støtte fertilitet og graviditet gennem zoneterapi og akupressur.

Måder at lindre graviditetsrelaterede gener ved hjælp af zoneterapi.

Behandlingsmetoder og tilgange til modning op mod termin.

Under kyndig vejledning vil du træne punkter og teknikker på kurset for at opnå sikkerhed og tillid i dine behandlinger.

Bemærkninger:

Zoneterapeutelever er velkomne til at deltage, men kontakt skolen for at sikre, at du er på et passende niveau til at få fuldt udbytte af kurset.

Underviser: Jeanette Bille Kjeldsen
Det er et 2-dageskursus fra kl. 10 til 17 begge dage.
Kurset giver 14 RAB-point.

Pris: 2500 kr.

Kursusindhold:

• Barnløshed: Indsigt i infertilitet hos både mænd og kvinder.

• Behandlinger gennem cyklussen: Strategier til at håndtere behandlinger gennem forskellige faser af cyklussen. (Cyklusbehandling).

• Fertilitetsfremmende råd og kosttilskud: Vejledning i kost og tilskud, der kan støtte fertiliteten.

• Graviditetens faser: Forståelse af den normale graviditetsforløb.

• Planlægning af behandlinger gennem trimestrene: Hvordan tilrettelægger du behandlinger for dine klienter igennem hver af de tre trimestre?

• Lindring af graviditetsgener: Hvordan kan du som zoneterapeut lindre de almindelige gener, der opstår under graviditeten?

• Akupressurpunkter: Indlæring af relevante akupressurpunkter til brug i behandlinger.

• Sikre punkter og zoner under graviditeten: Identifikation af punkter og zoner, der bør undgås under graviditeten.

• Kostvejledning og ernæringstilskud: Anbefalinger vedrørende kost, vitaminer og mineraler under graviditet.

• Introduktion til Bachs blomsterremedier: En kort oversigt over Bachs blomsterremedier og deres anvendelse.

• Introduktion til Redox-teknologien: Grundlæggende kendskab til Redox-teknologien og dens relevans i terapeutisk praksis.

• Modning og igangsætning af fødsel: Teknikker til at fremme modning eller igangsættelse af fødslen ved termin.

• Praktik af indlærte teknikker og punkter.