Introkursus Zoneterapi

jeanette giver zoneterapi (2)_edited.jpg

Introkursus til
Zoneterapeutuddannelsen

Overvejer du at blive zoneterapeut eller har du interesse i at lære mere om zoneterapi?

Vi forstår, at dette kan være en betydningsfuld beslutning for mange, og der kan opstå mange spørgsmål, når man overvejer en uddannelse. Nogle udskyder deres drømme om at blive zoneterapeut på grund af bekymringer om tid, evner, økonomi eller andre faktorer.

Derfor tilbyder vi nu introhold til zoneterapeutuddannelsen. På disse hold vil du få et grundlæggende kendskab til zoneterapi, blive introduceret til behandlingsmetoden og få mulighed for at afprøve det praktisk.

På kurset vil vi gennemgå, hvad en professionel zoneterapiuddannelse indebærer, og hvis du efterfølgende ønsker at starte din uddannelse, vil vi hjælpe dig med en konkret tidsplan. Hvis du ikke vælger at fortsætte din uddannelse som zoneterapeut, vil du stadig få nyttig viden, som du kan drage fordel af, med hjem.

Kurset afholdes på Sundhedsskolen Sjælland med hold på 4-8 deltagere.

Du kan tilmelde dig hold F eller G:

Hold F: Lørdag d. 25. og søndag d. 26. maj 2024 fra kl. 10 til 16.

Hold G: Lørdag d. 8. og søndag d. 9. juni 2024 fra kl. 10 til 16.

Prisen er kun 750 kr. for begge dage. Hvis du senere tilmelder dig zoneterapeutuddannelsen på Sundhedsskolen Sjælland, vil de 750 kr. blive fratrukket, så du får weekendkurset gratis.

Du kan tilmelde dig holdene ved at udfylde tilmeldingsformularen og indbetale kursusbeløbet.

Hvis du ønsker at læse mere om zoneterapeutuddannelsen, kan du klikke her.

Venlig hilsen,

Jeanette Bille Kjeldsen

Underviser og Skoleleder.

Tilmeld dig intro zoneterapikurserne ved at udfylde formularen herunder og indbetale kursusbeløb.

Bekræftelse og kvittering bliver sendt til dig, når denne formular  er modtaget, og betaling er registreret på skolens konto hos Nordea:

Reg.: 2276       Konto:  4372801668

Husk at skrive dit navn, og hvilket kursus du tilmelder dig via din overførsel.

strand.GIF

Kom og få inspiration